3/31/2013

POSLEDNÍ BŘEZEN

Život se zkládá z maličkostí všeho druhu. Uspokokuji své duchovní i povrchnější já. Všechno musí být v rovnováze. A když se zaměříme na materiální věci, tak tento týden jsem si dělala pořád radost :D
  • Za prvé...Dlouho jsem hledala vůni něžnou, lehkou, originální, ale zároveň rozvernou.Tramtadadááá....našla jsem ji! See By Chloé je božská.
  • Za druhé...Narcisky od dvouleté Amálky ze školky (aby mě nepokakal beránek) mi podlomily kolena. Byl to rozkošný okamžik. Ještě teď se z něj usmívám =)
  • A za třetí....objevené kožené balerínky v second hand, které nejsou nijak zničené ani prošlápné a navíc v mé velikosti! Cenu Vám raději říkat nebudu- ještě byste se na mne naštvaly :D Jsou nádherně nadčasové a naprosto french (Ines by mě jistě pochválila =)).

Čím jste si udělaly radost, aby Vás nepokakal beránek? =)

9 komentářů:

Kristine řekl(a)...

Máš moc hezký blog s krásnými fotkami! Jsem tvým čtenářem :)

Anonymní řekl(a)...

Ty pracuješ ve školce? CO tam děláš? Musí to být úžasné :)).

Vera Paradis řekl(a)...

Milujem tvoje randomy :)

Unknown řekl(a)...

Ano, pracuji v mezinárodní školce =) jsem tam takové 3v1 :D asistentka, recepční a fotograf :D

refwer řekl(a)...

nechctěla by si nám ukázat ty legíny?
Skvělé fotky :))

LavieAlexandra řekl(a)...

balerínky su krásne:) mala som skoro také isté len v slabo rúžovej:)

Unknown řekl(a)...

Nádherné fotky! Hlavně ty náušnice a makrónky. :)

Michaela*** řekl(a)...

Makronky! Mňami! Krásné fotky!

Mirabelle řekl(a)...

máš úžasný blog!! dostala jsem chuť na macrons :)