8/17/2015

ONE DAY...

Především bych Vám Všem chtěla popřát krásný den.
Možná- tak jako já se divíte, co se děje, nebo jestli náhodou ještě nespíte. Určitě nespíte! Je to pravda pravdoucí :D
Dlouho dobu (skoro rok) jsem v hlavě měla pohnutky začít zase blogovat. Nějak jsem ale neveděla jak...divné co.Prostě to nešlo. Veči se mi v životě dost mění. Velmi často a velmi rychle, tak jsem si řekla, že se naladím na tu vlnu a udělám změnu. Hned teď! Bez extra důkladného rozmyslu,prostě začnu. Nevím, co vše Vám tu chci sdělit v nadcházejících chvílích či být jen kreativní a v postatě snít...A není na tom právě to krásné?!
Přijmout věci, tak jaké jsou...a neřešit, proč. Ulehčí Vám to život. No dobře, už zas bádám nad jinými věcmi...=) Však to znáte...


Takže se na Vás moc těším, ráda Vám budu dělat život příjemnýcm, zasněným a kreativním. Jo a vlastně...především francouzským! =)

Sledovat mě můžete také na instagramu: yellyahodova


Mějte se bájo!
Y. 


Žádné komentáře: