1/22/2011

nombreuses femmes se heurtent

Mnoho tváří ženy....tak jsem pojmenovala své tři fotky,které jsem vytvořila.
Všechny věci na fotkách jsou mé =)
Mějte krásný a poklidný víkend!

Děkuji za 85 pravidených čtenářů!!! wow..to si ani nezasoužim...=)

A nezapomeňte,že stále běží GIVEAWAY! =)


15 komentářů:

mon... řekl(a)...

mňam tá posledná fotka :-)

Barbora řekl(a)...

waw, překrásné růžové balerínky!

Barbora řekl(a)...

waw, překrásné růžové balerínky!!

TinaRose's řekl(a)...

naprosto úžasné fotky!! šoupnu se někde mezi druhou a třetí ;) :))

Eva Schön řekl(a)...

Skvele nakombinované! Chválim!

Natali Nanny Dufkova řekl(a)...

Jéééé překrásné, maprosto úžasné fotky:)
Natali

Lamaya řekl(a)...

krásné inspirativní fotky..2 a 3 chválím

Nicol řekl(a)...

takový dotaz ohledně pouzdra na mobil-sedí dobře tak, aby se dobře psalo na klávesnici?resp.aby "nezacláněl" čudlíky?:D


a moc hezké fotky!

Soví Mládě řekl(a)...

hezký, hlavně ta poslední... coco, perly, to je moje;)

sovimlade.blogspot.com

YELL YAHODOVÁ řekl(a)...

Dekuji za komentare!
Nikol,no neni to pouzdro na tenhle mbil,ale kupodivu sedi docela fajn,jen teda posledni radka je trochu prekryta tim silikon.obalem,ale psat se na tom da:Dja si zvykla :)

Natly řekl(a)...

ty fotky vystihují všechny mé já! :) bomba!

L. řekl(a)...

super nápad:)

L. řekl(a)...

super nápad:)

Adéla řekl(a)...

Takovéhle fotky se mi moc líbí.
Ty růžové balerínky jsou kouzelné. :-)

Anonymní řekl(a)...

Very energetic post, I enjoyed that a lot. Will there be a
part 2?

Look at my web page; website