5/12/2011

Rien n'est éternel ....

Můžu Vám říct, že mě dneska teda pěkně rozčílil Blogger.com! asi půl hodiny jsem se dostávala na stránku, pak mit to ukázalo nějaku chybu,že můj profil má nějaký error,a tak...Pak se mi to podařilo zprovoznit a šla jsem přidat nový článek...hm...nějaký nový?! Psát se dalo jen nějakejma divnejma indickejma znakama :D A ani nahrát pořádně obrázky se mi nepodařilo!
Naštvaně jsem to teda radši vypla!
Po další půl hodině jsem se zas připojila...
A už to naštětí funguje (doufám,že to nezakřiknu!)

Článek měl být původně jiný,ale s ranní zkušeností jsem to změnila....

Napadla mě taková otázka...Je pěkný,že tu máme (každej blogger) nějaké čtenáře,nějak tu spolu komunikujeme a je nám to příjemný,ale OUHA! Přijde nějakej zkrat stránky a my už si třeba nikdy nenapíšeme žádný nový post,nepřečteme si komentáře...
Umíte si to představit? Popravdě, ta představa mě desí! Proto se mi taky dneska ráno udělalo dost ouzko, když sem to viděla....Protože Vás mám ráda a baví mě to tu! Nějaká kyber chyba by mi dost pokazila náladu! a to na hodně douho....
Takže si dnes zpříjemníme ráno mou barevnou koláží :D


7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Teď jsi mě docela vyděsila, milá Yell... zrovna včera jsem přemýšlela o podobných scénářích a zvažovala přesun na vlastní webový prostor... kompletně. Ale jsem na to moc líná, řekla bych :(

Fann. řekl(a)...

mě taky nešel blogger :// .. je to hrozné. xD ale naštěstí to už jde))máš užasné botičky na té kooláži!! :D :-*

www.fanny-diary.blog.cz

fitveronika řekl(a)...

Internetový svět nás plně pohlcuje :) Také mi to ráno nefungovalo a byla jsem taková nervózní...

Teruška29 řekl(a)...

Mňam ty jahůdky :) Podobný problém se mi taky stává, ale že mi to tam hlasí, že nemám žádné blogy, které sleduju a já se nepodívám na nové články :(

Léa řekl(a)...

Jahody jahody! Kdybych je neměla doma tak ti normálně závidím! :D

Jahůdko, prosím prosím mohla by si mi už poslat tu objednanou knížku? Jak jsem si ji objednávala ve tvém obchůdku, a ty sis spletla balíčky víš? :))

Jane řekl(a)...

Ráno tu totiž probíhaly nějaký opravy, proto tomu tak bylo :) Takže žádná chyba :)

Siena in Style řekl(a)...

krasny boty!
http://sienastyle.blogspot.com/