4/16/2012

Paris shopping I.


Neplánovala jsem v Paříži žádné mega nákupy a už vůbec jsem si nedělala žádný wishlist. Jediné co jsem věděla, že potřebuji  nějaké normální boty na běžné nošení. Nejlépe béžové.Nakonec jsem ukořistila něco jiného.....Trochu vyššího...
Úlovky z Paříže jsou rozvrhla do dvou postů, dnes Vám ukážu tyto dvě věci ze kterých mám neskutečnou radost. V průběhu příštích dní uvidíte zbytek věcí, což už jsou vlastně jen maličkosti =)
 Tyto krasavice jsme s Vanil (má hnědé) ulovily v New Looku ve slevách. Nejdříve mi přišly dost vysoké, ale když jsem do nich vlezla, tak jsem byla ohromená, jak jsou pohodlné a skvěle se v nich chodí! Navíc jsou kožené, takže opravdu radost velikááá =)
Tyto jsou takové ze slev z New Looku. Vykukovaly tam na mě jedny jediné. V mé velikosti. Na nohou vypadají naprosto famózně a dodávají outfitu šmrc. Nepatří sice k nejpohodlnějším, ale já to vnich vydržím :D Pro krásu se trpí...
Líbí se Vám moje botičkové úlovky? =)

11 komentářů:

Klára řekl(a)...

Moc pěkné botičky! Oboje by se mi hodily :D

Veronica řekl(a)...

juu krásné..:)

Jeannette řekl(a)...

Skvělé botičky:) Jsem na ně vysazená:D

Karolína B. řekl(a)...

ty jsou hříšně úžasný!

Karolina (FPT) řekl(a)...

Ty prvni jsou super!

Z řekl(a)...

Tie prvé sú úplne prekrásne :)

Anonymní řekl(a)...

wau, ty prvni :) pekna klasika :)

thisisworldofzoe.blogspot.com/

Life With Sandra řekl(a)...

Ty druhé se mi líbí víc! Hnedka bych je brala taky.

Kikina řekl(a)...

Na mě jsou asi příliš vysoké, ale vypadají pěkně :)

řekl(a)...

Tak ty botky jsou skvělé! Oboje! :) Už se těším až je uvidím v outfitech! :)

Unknown řekl(a)...

ty druhé ti musím pochválit :) věřím že musí dokonale zkrášlit jak tlapku tak i outfit. :) oči na nich můžu nechat, máš štěstí s tou velikostí! :)

http://deerwithorns.blogspot.com/