12/28/2012

POD VÁNOČNÍM STROMEM...

Baví mě nakukovat, co kdo dostal k Vánocům. A tak jsem si řekla, že i já udělám post.
Tyto věci na mě čekaly po stromečkem (pod několika...) A že to byly velmi velmi štědré Vánoce! Ještě teď jsem v šoku, protože tak štědré Vánoce jsem ani ve snu nečekala....To jsem byla tento  rok asi velmi hodná! A zaručeně jsem měla nejvíc růžových věcí pod stromečkem  :D Některé věci na fotkách neuvidíte...Např náčiní do kuchyně- cedník, metličky,naběračka...
Také jsem dostala fotografický kurz, poukaz na kosmetiku,lístky na delfíní show a penízky. Mám ze všech dárků velkou radost a začínám si je užívat. Děkuji Ježíškům! =)
A co nadělil Ježíšek Vám? =)
 Tablet. Byla jsem v šoku,protože jsem se o něm nezmiňovala a ani ho nepotřebovala, ale musím říct, že si ho teď dost užívám. Nejvíce mně baví různé aplikace. Máte nějaké tipy na nějaké aplikace? =)
 Nejkrásnější hrníček s puntíky. Z toho jsem měla obrovskou radost. A hodí se k mé maličkosti.
 Tumblr ve kterém se dají vyměňovat tapety. Jupí. Svůj starý ze Starbucks jsem zničila =/
 Sponka do vlasů s moc hezkými detaily.
 Kosmetika. Přeci abych byla krásná...=)
 Objektiv. Z toho jsem byla maximálně v šoku. Jako náplast za utopený objektiv v Seině. Mám z něj takovou radost, až jsem v stále v šoku. První chvíle jsem se i bála ho vzít :D Aby mi třeba nespadl do čaje...:D Seina byla daleko...
 Příjemné ponožky. Jako každý rok je to příjemný dárek.
 Válenky. Takže zimo, už můžeš zase přijít. Tentokrát neumrznu! =) A o ty jsem Ježíškovi psala =)
 Roztomilá sada na psaní. Pořád miluju sladké a roztomilé věci a všichni to vědí.
Vínový svetřík s malými stříbrnými třpytkami. Má moc krásnou barvu!

15 komentářů:

Z řekl(a)...

Jé, to sú krásne darčeky, ty si musela byť fakt dobrá :)

Spy girl's tales řekl(a)...

Tablet je super! Hodně lidí říká, že je to zbytečnost, ale já ho třeba používám denně, nejvíc využívám Instagram, Kindle, Evernote, Skype, různé efekty na focení jako lomo, polaroid atd. a taky na něm hraju The sims a Angry birds :D

jinak dárky všechny úplně skvělý, asi jsi byla mooc hodná ;)

Lizzy řekl(a)...

tá sada je strašne krásna,tiež takéto roztomilosti môžem :) a objetív super!

Vera řekl(a)...

pekné darčeky :))

♥Stoker♥ řekl(a)...

No tak tablet a obektív by sa zišli aj mne. Celkom závisť (v dobrom )

http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

Deni řekl(a)...

Jaká je značka toho tabletu?:) Ségra asi dostala stejný:))

Tereza♥ řekl(a)...

teda, vážně parádní dárky! :-) musela jsi být moc hodná! :-))
Tereza♥

xoxopatty řekl(a)...

wow tablet a objektiv by som brala,no skor ten objektiv :o) ja som dostala notebook a teraz sa vytešujem z neho :D

Juliet řekl(a)...

moc se mi líbí ten hrníček a taky by se mi líbil nový objektiv :))

Juliana řekl(a)...

moc moc pekne fotky! :))
rada ta uvidim aj ja na mojom blogu! :)
http://motivaciadna.blogspot.sk/

Anonymní řekl(a)...

moc moc pekne fotky! :))
rada ta uvidim aj ja na mojom blogu! :)
http://motivaciadna.blogspot.sk/

Natalie řekl(a)...

S tím tabletem jsme na tom úplně stejně :) Také jsem ho nečekala, ale mám z něho obrovskou radost. Dokonce bych řekla, že máš úplně stejný :)
http://theycallmen.blogspot.cz/

Sandra Jiráková řekl(a)...

Ty delfíny ti nejvíc závidím. Je to můj sen si s nima zaplavat.

Riki řekl(a)...

Krásné věci, ty válenky a světřík se mi líbí nejvíc :))

Sheldonovka Denisa řekl(a)...

Nádherný blog! A fotky jsou krásné!