9/30/2010

DIY jumper

Můj svetr mi přišel nudný....(taky už ho mám několik let :D), tak jsem vyštrachala z krabičky nějaké knoflíky a našívala .....nj,nejsem žádnej zručnej zázrak,spíš antitalent,ale snažila jsem se :D
Na moje obě dvě levé ruce je to vcelku výkon :D


10 komentářů:

Michelle řekl(a)...

Hezký! Tak bych chtěla mít doma takové knoflíčky!:D

Veronica řekl(a)...

ale jo..:)..vypadá to dobře..:)

Nina řekl(a)...

pekné,tiež by som si mohla niektorý z mojich svetrov oživiť :D :)

NATIE řekl(a)...

náhodou, zvládla jsi to na jedničku:))

Anna řekl(a)...

ty knoflíky jsou perfektní! :)

Vero řekl(a)...

Ahoj YELL! smekam klobouk, to se mi tedy moc libi..a hlavne si ty knoflíky fakt super rozmístila, vypada to jak od svetoveho navrhaře.. Jsem nadšená tak moc ,že se možna insiruju..samozřejmě s jinými knoflíky.-))jestli ti to nevadi...??

Unknown řekl(a)...

děkuji Vám moc za milé komentáře! =)
Vero: rozesmála si mě :D a potěšilo to" jasně!
inspirujeme se všichni vším,a já se podstěna,že se budeš inspirovat mnou :P

Unknown řekl(a)...

Yell, dobrá práce. Palec nahoru:)

Foly D. Sante řekl(a)...

jééj toto je skvelé skvelé skvelé!! aj ja chcem také

Julia ♫ řekl(a)...

yell, musis si vice fandit, tohle je super, uplne jsi me inspirovala!