9/29/2010

Věřím v mnoho věcí...

no,nevím co tímto nadpisem vlastně chci říct :D
Věřím na ufony a na Yettiho,ne přeháním a vymýšlím si! :D Ne na tohle nevěřím,a popravdě se tímhle  OPRAVDU neodlám zaobírat :D
Ve velké postatě je mi to fuk,jestli to existuje!
Moje cíle nejsou ovlivnit globální oteplování ani ochránit lidstvo před nějakou zkázou....mé jsou opravdu někde jinde,prostě jsem se narodila pro ty svý sny a cíle...:D

především věřím....
  • v sebe,ikdyž by se nedalo vždy říce,ale měla bych :D
  • v lidskou sílu
  • v umění
  • v pocity a emoce
  • v rodinu
  • v duši
  • v sny
  • v krásu všeho možného =)
Jsem prostě....Yell :D


Fotky nejsou nic duševního a prostě nic takovýho,jen jsem zas utrácela,a měla dnes pocit,že musim koupit nějaké to materiálno :D

  1. koupila jsem si zápisník do které ho si budu psát texty písní
  2. koupila jsem si knížku o Amy Winehouse
  3. kapesníčky
  4. sáček s úžasnou vůní!
  5. plechovku na kafe
  6. sešit s tulipány za 14,- :D
  7. a něco na chuť-muffinka,kreý vypadal jako perník :D



6 komentářů:

NATIE řekl(a)...

hlavně když z toho máš radost:)
dala bych si muffina..

Nina řekl(a)...

mňam muffiiiiin :)

Biancaprincipessa řekl(a)...

ta macicka je tam krasne:)
je super ze mas take pozitivne myslenie, to je predsa zaklad uspechu:)

M řekl(a)...

Ten sešitek je nádherný .. Doopravdy krásný :)

Unknown řekl(a)...

Taky mám ráda Amy. Až dočteš knížku, tak dej vědět, jestli to stálo za to.

Unknown řekl(a)...

Moc děkuji za komentáře!


Lady,určitě =) Včera jsem jí začala číst a už mi chybí jen 20 stránek :D Uplně jí hltám!protože mě zajímá vše kolem Amy =)